13 Kasım 2012 Salı

NEFES AL YETER GALATASARAY

Özlemişim... uzun zaman olmuş şampiyonlar liginde galibiyet kutlamayalı bir an şaşırdım n'apacagımı oturayım mı? zıplıyım mı? derken Turan Ustanın çikolatalı krema kokan kollarında buldum kendimi. Neyse falza uzatmadan alabildim kendimi ondan çok şükür.Maça gelince; 2 apranti atımız var çok şükür ama anlamadığım biçimde her ikiside başarılı olmayı başarıyor, Cris ve Hamit'ten bahsediyorum. Aslında
 iyi eküri olurmuş onlardan kalkmak bilmeyen iki çift popo maça damgasını vurmayı başardı helal olsun. Burak hat-trick yaptı eyvallah, ama kardeşim inan bana kahvede 70 yaşında Rıdvan Amca var kulağımla duydum ''Ah ben orda olacaktım'' deyişini, umarım seninkilerde çınlamıstır.Belki de benı en cok kahreden nokta çok iyi top oynayan Emre Çolak'ın sümük fırlatmayı öğrenmesi oldu. Ona bakınca bu aksam Servet'in kurumak bilmeyen sümük yatağı geldi aklıma. Aman Emre dikkat birader, sonun benzemesın sonra! Fatih hocaya da eldiven çok yakışmış bu arada, siyah deri eldivenlerle kiralık katil gibi olmuşsun imparator ekranda ben korktum yanındaki teknik adama Allah sabır versin. Tribünlerdeki 'Patriots (füze) yazısı da gözden kaçmıştır belki, adamlar inceden lafı giydirmiş bize de neyse görmedik sayalım. Bir de bu maç Romanya da değil miydi? ''arkadaş tribünlerdeki kadınlarda bi çarşaf eksikti bu nasıl rumen halkı'' diye içimden geçmedi değil aslında. Son olarak da kale arkasındakı bına ne cok bizim apartmana benzıyordu oyle, gitmeden anladım ki romanya ile türkiye aynı sanırım. Maçın adamını seçmedik gerçi ama hat-trick yapan burak değil tabii ki, 2 asist yapan Hamit de değil, ciğerini patlatan Umut'dan ve Riera'dan da özür dileyerek YEKTA yazıyorum tabelaya. Yekta kardesım gecenın kazananı sensın bir aylık ekmek ıhtıyacın pederin fırınından ( ben aşırıp getiririm sana, ama içecekler senden he). Hadi yine iyisin hayta!
Herşey bi yana İYİKİ VARSIN GALATASARAY... her daim senin olan Hakan(Hakanın)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder